Avatar

markora

04.11.2017 18:05:47

 

Auto valiku põhjus.

Antud auto teeb eriliseks punane värv, lahtine katus ja beežikas sisu. Vahepeal olid autos sees ka Nardi puitrool ja käigukanginupp aga need said välja võetud, et müüki lihtsustada.

Kuidas jõudsid selle autoni?

Kuskil neli aastat tagasi sattusin sarnase E30 kabrioleti kuulutuse peale ja peale kiiret proovisõitu oli asi otsustatud. See eelmine E30 oli kusjuures päris sarnane sellega, mis praegu. Oli samuti punane 318i facelift mudel, aga musta nahksisu ja kesisema varustusega. Kui antud auto müüdud sai siis oli taas vaja midagi sarnast asemele.

Kui palju jõudu võiks see auto rattasse anda?

Autol sai selle aasta alguse poole tehtud mootorivahetus, kus väsinud M40B18 mootor sai asendatud M42B18 mootoriga. Tehas väidab mootori võimsuseks 103kw.
Mootorivahetusega koos sai auto ka ühtlasi automaadist manuaaliks. M42 mootor pole midagi erilist aga hääled muutusid totaalselt ja ise käike vahetada ikka hoopis teine.

Kas selle auto ehitamise juures on juhtunud mingeid huvitavaid seiku?

Auto ehitamise käigus, midagi spetsiifilist ette ei tule. Küll aga värvitööde puhul soovitan, et kohe ja korraga kõik teha. Ise alustasin esimestest tiibadest aga kokkuvõttes sai terve auto ülevärvitud, sest ikka kriimud ja mõlgid jäävad häirima.

Kas käid läbi teiste sarnaste auto omanikega?

Teiste hobiautode omanikega ikka käin läbi ja selle autoga mitmeid väga lahedaid tuttavaid leitud.

Mis on selle varustuses erilist ja millest tunned puudust?

Erilist otseselt midagi pole aga komplekt kokku ehk punane värv ja beež sisu on see, mis teistest eristab.

Mis on põnevam juhtum mis sul on olnud selle autoga?

Seiklusi autoga polegi olnud, sest auto on end viisakalt üleval pidanud ja teepeale jätnud pole, välja arvatud kord, kus starter otsustas alla anda. Muidugi toredad on ka need korrad, kus möödujate näod lähevad naerule nähes sellist autot.

Mida soovitad jälgida, kui keegi peaks soovima samasugust autot soetada?

Peamine murekoht nendel autodel on kere. Roostevaba BMW E30-t vaevalt leidub, aga võimalikult vähese roostega autol on lootust seda pidurdada. Kabriolettidel tasub ka üle vaadata katus ja tihendid, sest erilised jupid võivad olla eriliste hindadega. Lisaks soovitan kohe ka kaasa kaubelda kõik lisad ja vidinad, mis võimalik. Näiteks tuulevõrk, mis äärmiselt vajalik ja originaale leida juba keeruline.

Kui samasugune auto tänaval mööda sõidab, kas vaatad järgi?

Loomulikult vaatan. Üldjuhul sarnaste autode omanikud viskavad ise käppa ka.

Kas on mõtteid ka järgmise auto suhtes, mida sooviksid ehitama hakata?

Järgmine auto on juba olemas ja loodetavasti ka järgmiseks hooajaks valmis.

 

Hetkeseisuga on juba antud BMW müüdud.