Avatar

markora

04.11.2017 18:55:43

Autoks 89 aasta audi coupe. Tegu on siis niiöelda tasa ja targu ehitatava hobiautoga. Üks peamisi põhjuseid, miks oma aega just sellise masina korrastamise peale kulutada on loomulikult audimeestele meeldivaks kujunenud veoskeem, milleks on loomulikult Quattro. Kuna antud masina kapoti all on coupede peal natukene haruldasem mootor, 2.3 E 125 kw 20v siis see annab asjale veel hoogu juurde. Parem eksemplar oleks olnud sellest audi coupe s2 oma kuulsaks saanud r5 2.2 turbo mootoriga. Aga unistused peavad ka olema.

Masinal sai pärast kojutoomist esmajoones kõik laiali lammutatud. Kogu sisu välja, et saaks kontrollida kuidas põhjal oleva roostega on. Nagu piltidelgi näha, siis rooste puuduse üle väga palju ei pidanud muretsema. Vana nahk asendati uuega. Rooli ja käigukangi nahatamise võtsin ise ette. Põhjamatt sai värvitud mustaks. Mainin igaks juhuks, et tegu ei ole siiski näituse autoga, vaid endale meelepärase auto valmistamisega. Sisu poolest sai veel armatuur vahetatud terve vastu ja äravajunud laepolster üle kleebitud. Kogu esisild ja tagasild sai täielikult  taastatud. Madaldusvedrud ja valuveljed ootavad veel enda järge, kuid need ongi pigem ainult ilu pärast. Esistanget taastades selgus õnneks tõsiasi, et tegemist on Audi S2 coupe originaal stangega. Seoses stange taastamisega said ka udukad taastatud ja esituled välja vahetatud. Tehnilise poole pealt sai veel roolilatt vahetatud ning summuti keevitatud.

Tegu siis ühe vinge tänavapildis üha haruldasemaks jääva masinaga mille  juures leidub alati midagi, mille kallal nokitseda, kuid väike tiir selle autoga toob alati teatud nostalgiahoo- kui palju masinad on ajas muutunud.