Avatar

markora

05.12.2017 11:34:52

Kiirust hindavate autohuviliste jaoks on Audi olnud ikka populaarne. Võimekas turbomootor ja nelikvedu, hea juhitavus ning lai valik performance detaile on andnud S-mudelitele hea maine. Lähenemas on talv ja lumi, nii on ka nelikvedu igati päevakorras. Nii pole juhus, et meil on omaniku loos sel nädalal esindatud taas üks S-seeria Audi. Üsna harvaesinevat ja ilusat värvi pealegi ning igati sile eksemplar. Seega miks mitte lugeda, mis Audi S4 omanik Geit räägib oma autost ja puhata silmi autol, mis toob värvi halli ja hämarasse kaamosesse.

  

Auto valiku põhjus - mis teeb selle auto teile eriliseks?

Minu jaoks on auto valimine mõnes mõttes natuke lihtne, sest valida lasen endal ainult Audide vahel, kriteeriumiteks on nelikvedu ja võimas mootor.

Konkreetse auto teeb ehk erilisemaks see, et ta on sedaan kerega S4, mida esineb tunduvalt vähem, kui avant keresid, märkimist väärib kindlasti ka värv, mida tõenäoliselt nii naljalt ei näe. 

Kuidas jõudsid selle autoni?

Selle autoni jõudsin tänu sellele, et enda vana autot müües hakkasin juba turul silma peal hoidma - ja kuidagi oli mõttesse jäänud-, et järgmine võiks S4 B5 kerel olla. Paari kuu jooksul käisid müügist läbi vaid üksikud isendid, mis väga ei sümpatiseerinud ja siis ilmus selle auto kuulutus, kuulutuses loomulikult ilus jutt, kui korralik masin on jne. Piltidelt tundus kõik väga korralik olema ja tundus aus kaup ning lisainfos oli veel kirjas, et masinat müüakse lühikest aega ja kui ära ei osteta siis ei müüda ka rohkem. Igaks juhuks salvestasin kuulutusest telefoni numbri ära sest ei teadnud, millal enda oma müüdud saan. Kuu peale kuulutuse aegumist võtsin müüjaga ühendust ja oli siiski nõus müüma. Leppisime vaatamise aja kokku ja nii ma selle ära tõin.

Kui palju jõudu autol on?

Võimsuse poolelt on sellel autol igapäevaseks liikumiseks jõudu rohkem, kui reaalselt vaja oleks. Mootoriks on 2.7 Bi-turbo 195kw, lisaks kellegi poolt tehtud chip tuuning ja arvatav võimsus jääb kuskile 230kw kanti, kuid endale tundub, et jõudu võiks veel rohkem olla.

Kas selle auto ehitamise juures on juhtunud mingeid huvitavaid seiku?

Tänaseks päevaks olen seda omanud 3 kuud ja õnneks on siiani suuremate probleemideta läinud, kuid päev peale ostu hakkas mootor kiirendades korralikult vahele jätma. Veakoode ajus sees ei olnud ja süütesüsteemi kontrollides tuli välja, et üks süüteküünal vigane. Uued küünlad külge ja viga alles. Otsustasin, et panen ka uue süütepooli sinna kus vigane küünal oli ja õnneks probleem lahenes. 

Kas käid läbi teiste sarnaste auto omanikega?

Neid autosid hakkab väheks jääma, aga siiski tean veel kahte sarnase auto omanikku kellega saab üsna tihti juttu teha. 

Mis on selle varustuses erilist ja millest tunned puudust?

Midagi nii väga erilist ei ole ja mida vähem igasuguseid lisasid on, seda parem on. Isiklikult meeldib see, et kes iganes selle auto kunagi ostnud on, tegi väga hea värvi valiku ja pani salongi riidest sisu- sest selle aja peale oleks tõenäoliselt nahksisu juba väga koledaks läinud.

Mida soovitad jälgida, kui keegi peaks soovima samasugust autot soetada? 

Kindlasti soovitan teha põhjaliku kontrolli tehnikale, et mõne kuu möödudes ei tuleks üllatusi, mis võivad olla ca 30% auto hinnast - näiteks turbode näol.

Kui samasugune auto tänaval mööda sõidab, kas vaatad järgi?

Kindlasti vaatan. 

Kas on mõtteid ka järgmise auto suhtes, mida sooviksid ehitama hakata?

Tänasel päeval ei ole, sest on olemas ka  teine auto, mida tänavapildis enam nii naljalt ei kohta ja mis nõuab oma osa.