Avatar

markora

04.11.2017 19:24:19

Nädalavahetusel 22-24. septembrini Tartus toimunud Motoshow tõi kokku hulganisti tehnikat.
Näitus toimus reedest pühapäevani ja sõit.ee meeskond külastas näitust laupäeval, mis oli ka rahvarohkeim päev üritusel. Lubatud ilus ilm ja laia ulatusega eksponaadid olid toonud kokku eri vanusega vaatajaid.

Erinevate huvidega huvilised said kindlasti oma huvidele vastavat tehnikat näha. Alale sisenedes oli näha nii suuri ja edevaks tuunitud veoautosid, kui drifitpille.

Autoklubide rivis oli mitmeid edevaid autosid, eri mandritelt ja ajastust. Asjaolu et nende täiustamisel oli jälgitud eri stiile, tegi väljapaneku just huvitavamaks.

Üheks enim tähelepanu saanud autoks oli oliivrohelise ja musta värvkatte saanud Nissan Almera. Moskvast tulnud auto oli aga atraktiivne mitte niivõrd välimuse vaid effektse helisüsteemi tõttu. Seda oli kuulda ja tunda juba eemalt. Selle lähedal oli ka teine külaline, millel samuti arvestatav helitehnika võimsus. Võimsus mida oli toitmas lausa kolm generaatorit mootoriruumis.

Teiseks uudiseks oli sellel aastal NATO partnerite tehnika väljapanek. See pälvis kindlasti enim just poiste huvi, ning et vanuse lisandumine ei tähenda tehnikahuvi kadumist, siis oli seal igas vanuses huvilisi.

Vanatehnika osas oli GAZ veoautode sari kõrvuti uue tehnikaga. Kunagi kolhoosides põhilisteks veokiteks olnud GAZ 51-d ja nende erinevad modifikatsioonid täielikult taastatud kujul oli retk ajalukku.

Sisehallides oli olemas uute autode stendid kui huvitavaid retroautosid. Täielikult taastatud Porsche 911 ja GAZ-22-l baseeruv kiirabiauto, millest viimase puhul näitas mootoriruumi all olev peegel tehtud töö põhjalikkust.

Keskmises hallis olnud VAZ 2101 paistis kaugelt justkui tavaline auto, siiski oli tegu kaheukseliseks ümber ehitatud mudeliga millel võimsam mootor ja üsna õnnestunud sileda välimusega ümberehitus.

Škoda on eestlaste hulgas populaarne, vaadates müüginumbreid ja tänavapilti. Uudisena oli väljas Karoq. Nii see kui teised mudelid olid ühtset valget värvi, mis meelitas juurde veelgi rohkem huvilisi.

Kui suurte stendidega Toyota Honda, Peugeot ja Volkswagen said omajagu huvilisi, siis uudismudel oli ka Suzukil. Uus Ignis pakub üsna kentsaka välimuse kohta siiski moodsat sisu, kus ei puudu tänapäevase auto varustuselemendid ja nelikvedu soodsa hinnaga.

Huvitava valguslahendusega oli Aasia autode väljapanek sellel aastal. Nime all Tokyo Nights koondas Jaapanis sportautosid. Hämar hall sai endale ööklubiliku atmosfääri koos tempoka muusikaga, kus olid esindatud sportlikud ja vähelevinud Jaapani sportautod.
Nissani rivistuses sai enim tähelepanu Syline GT-R, millel oli prominentne koht halli sisenedes.

Nissanite esindus oli huvitav selle poolest, et esindatud oli mitu eri kümnendi autot. Kiirete ja võimekate 200SX, 350Z ja Nissani sportmudelite kõrval oli ka kiire ja võimekas Datsun 280ZX.

Restaureeritud ja autentsust kinnitava musta numbriga auto jääb tagasihoidlikumaks kui viimased mudelid, oma õnnestunud disaini ja täpse juhitavusega andis see auto sportlikele Nissani mudelite edule aluse.

Kohal olid Subaru mudelid. Halli nurgas asunud Subaru Impreza STi Final Edition jäi seetõttu pisut kõrvale tähelepanust. Sellegipoolest võib kindel olla, et müümata need autod ei jää.

 

Kohtumiseni järgmisel aastal!